Er gaat altijd wel wat mis - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu Er gaat altijd wel wat mis - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu

Er gaat altijd wel wat mis

Blijf op de hoogte en volg Rob

25 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

"Er gaat altijd wel iets mis", zei m'n middelste dochter Chrissie pas, als we met jou op vakantie gaan, laat staan als je alleen gaat. Aangezien het al één dag goed ging werd het de hoogste tijd. En ja hoor ik stapte een station te vroeg uit en zou de trein aansluiting missen, als ik zou wandelen. Dat betekent dat ik pas vanavond laat aan zou komen in Saint Jean Pied de Port en wellicht lastiger een herberg kan vinden.

Ik geloof niet dat ik ooit gelift heb maar dit was het moment, de eerste auto die ik tegen kwam stopte. Ik was erg blij dat dit jonge Franse stel mij meenam en mij dropte bij t juiste station. Via een bedelaar kwam ik in contact met Anneke, een Nederlandse (ook voor t 1e hier). Samen hebben we een herberg gevonden en contact gemaakt met 10 tallen pelgrims uit Australie, Nieuw Zeeland, Japan, Portugal, Frankrijk, Spanje, die uit de lucht leken te vallen (zie foto in de trein). Morgen wordt een zware stijle tocht van 26 km met 35 graden. Besloten om 6:00 op te staan, ontbijten en pleiten.

  • 25 Mei 2017 - 22:35

    Marja Zandjans:

    toch wel spannend maar uiteindelijk ging het goed.

  • 28 Mei 2017 - 12:50

    Judith:

    Dan wordt het ook niet saai toch Rob, als er iets misgaat ;-)
    Veel plezier, leuk om je te volgen zo!

  • 28 Mei 2017 - 13:39

    Rob Nugteren:

    Dat is waar Juth, je kent je wazige neef

  • 07 Juni 2017 - 09:00

    Esther:

    Hoi Rob
    Hier herken ik je in....maar wat heb je goed gehandeld en snel geschakeld....

  • 14 Juni 2017 - 22:24

    Alexandra:

    Kom veel te laat achter dit reisverslag !
    Zit nu in de tuin rustig alles na te lezen .
    En moet toch ook wel een beetje lachen !
    Echt een rob actie

  • 15 Juni 2017 - 07:05

    Rob Nugteren:

    Hi Alex, Haha robactie, dit is geloof ik t meest gelezen verslag! Dank voor je interesse.

  • 29 Juni 2017 - 17:56

    Masja Van Herpen:

    Wat een geluk dat je direct een lift kreeg. Klinkt gaaf dat je al direct allerlei andere pelgrims leert kennen. Spreekt iedereen Engels?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

Mijn naam is Rob Nugteren

Actief sinds 23 Mei 2017
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 27940

Voorgaande reizen:

24 Mei 2017 - 03 Juli 2017

Wandeling door Spanje naar Santiago

Landen bezocht: