2e etappe volbracht - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu 2e etappe volbracht - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu

2e etappe volbracht

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 Mei 2017 | Spanje, Larrasoaña

Om 5:30 ging de wekker en om 6:00 gingen de lichten aan vd slaapzaal en liepen er 2 nederlandse vrijwilligers zingend door de slaapzaal. Wat ontbijt uit de automaat gehaald en even bijkomen. Buiten troffen we Luuk uit Maastricht die ik de avond ervoor gesproken had. Na het fixen vd rugtas van Anneke gingen we met z'n 3'en op pad. Vaak liep ik alleen een eigen tempo (iets sneller) en kwam daarbij weer in contact met "nieuwe" pelgrims, heel leuk. Prachtige afwisselende landschappen, een etappe met veel schilderij achtige plaatjes met kalfjes, veulentjes en lammetjes. Wel warm maar in de bossen weer prima. We besloten om nog een een dorpje verderop te gaan dan Luuk en de meeste andere Pelgrims. Met eten gezellig met een Braziliaanse vrouw gepraat (die t laatste stuk met de taxi gegaan was) en nog een Japans stel. Voldaan gaan slapen zonder blessures, na een etappe van 28 km.

• 28 Mei 2017 - 09:34

Leo Nugteren:

Hoi Rob, nou je hebt al een mooie start gemaakt, wat een mooie ontmoetingen, blijf schrijven want leuk om te lezen, veel succes.

• 28 Mei 2017 - 11:19

Rob Nugteren:

Heyyy super bedankt, voor je reactie, dat stimuleert om te schrijven.

• 28 Mei 2017 - 12:39

Gonny En Henk:

Ha Rob , er ging net iets fout . We volgen je iedere dag maar de site lag er de voorgaande dagen uit , misschien heb je de mail toch ontvangen . Zo te lezen gaat het goed .Gisteren bij je moeder geweest fijn dat ze op haar hoge leeftijd nog zo goed mee kan doen . Marjon en Frank hadden een lekkere salade gemaakt .
    Om ong. half 2 gingen we weer naar huis , Arie zou s'avonds met haar eten , het was mooi weer dus in de tuin gezeten . Let goed op jezelf en maak er wat van , de natuur daar helpt daarbij .

• 28 Mei 2017 - 13:38

Rob Nugteren:

Wat leuk dat je volgt en dat jullie op Ma's verjaardag waren. Lfs

• 30 Mei 2017 - 00:27

Henk:

vooral blijven schrijven wat je mee maakt onderweg.