Hoog gehalte Jean - Reisverslag uit La Bastide, Frankrijk van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu Hoog gehalte Jean - Reisverslag uit La Bastide, Frankrijk van Rob Nugteren - WaarBenJij.nu

Hoog gehalte Jean

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 Mei 2017 | Frankrijk, La Bastide

Het is nu nog luxe in het hotel dichtbij het station "Bordeaux St Jean" waar ik morgen moet zijn om verder te gaan met de trein. Met chauffeur "Jean" van de Uber taxi was het prima Frans praten dankzij Google Translate. Hij was in no-time op t vliegveld en vertelde dat hij dagelijks 12-15 uur in de Uber taxi zat en zijn inkomen hieruit haalt. Het hotel heet "Aquitain Hôtel Gare Saint-Jean" en morgen is de bestemming St. Jean Pied de Port in de Franse Pyreneeën, tevens t startpunt vd Pelgrimstocht. Het is wel veel Jean op één dag

• 25 Mei 2017 - 08:18

Marja Zandjans:

Rob, heel mooie voettocht gewenst!

• 25 Mei 2017 - 10:08

Ria Van 't Slot:

Een mooie start Rob ik wens je een mooie en waarde volle tocht. Leuk om je te kunnen volgen en daarmee mijn eigen tocht weer een beetje beleven kan.

• 25 Mei 2017 - 12:27

Gonny En Henk:

Ha Rob , al aan de reis begonnen ?
    Wij wensen je een spirituele tocht .
    Liefs van Gonny en Henk

• 25 Mei 2017 - 20:20

Johs En Geja:

He die Rob! Heel veel plezier en spiritualiteit op de tocht. Wij blijven je op deze wijze aandachtig volgen. Top!